Börjar dagen med detta.

2012-02-04 / 13:02:12

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Riktigt kär, två gånger i mitt liv. 
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är det vackraste men ändå det absolut värsta som finns.
När kramade du någon sist? Imorse. 
Saknar du någon speciell person? Yes, det gör jag. 
Har du svårt för att bli kär? Ja, men när jag väl faller så faller jag djupt. 
Är du singel? Nej. 
När fick du senast en komplimang? Idag.

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja. 
Hånglat med fler än 50 pers: Ja, eller det är tveksamt.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, i mina yngre dagar. 
Gjort något riktigt dumt? Alldeles för många gånger. 
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, men jag försöker att låta bli att ångra saker jag gjort i mitt liv. 
Åkt ambulans? Ja, några gånger. 
Gjort något olagligt? Yes. 
Fått din mamma att gråta? Ja, tyvärr så har jag det. 
Slagit ner någon? Nej. 
Skämts över dina föräldrar? Ja, när jag var yngre.
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag menar det varje gång. 
Tar du droger? Nej, usch. 
Dricker du? Dricka bör man, annars dör man.
Vilka kläder sover du i? Olika. 
Vad hatar du verkligen? Hatar är ett starkt ord. Men falskhet. 
Är du ensam nu? Väldigt ensam.
Vill du gifta dig? En dag vill jag göra det, men inte just precis nu.
Vill du ha barn? Ja, det vill jag.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förutom jag så var det min lillebror.
Såg dig gråta? Oj, det var nog mamma. 
Fick dig att gråta? Jag själv och mina tankar. 
Du delade en dricka med? Minns inte.
Du gick på bio med? Min lillebror. 
Skällde på dig? Det var mamma. 
Sa någonting till dig och vad var det? Min vän Josse, ''Bra, pusspuss''.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Yes. 
Kramat någon? Japp. 
Pussat någon? Haha, min lillebror. 
Köpt någonting? Hmm, ja, det har jag. 
Sjungit? Haha yes. 
Saknat någon? Det gör jag varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback